Bebegjm 10 aylik. Eline salatalik vs vermek disinda pek bir sey vermiyorum. Altta 2 dis var, ustte 1 dis cikmak uzere. Ben besliyorum genelde. Zaten istahsiz bir cocuk, yeter ki yesin diye ben daha hizli bir sekilde yediriyorum. Sizce hala blw baslamamis olmam bana ilerde sikinti cektirir mi? Pisman olanlar var mi? Veya siz ne zaman basladiniz, nasil gidiyor?