Gul-03-38 Merhaba bugün kızımın 1 yaş aşısı vardı kilo ve boya baktılar kilo:9 buçuk boy:80 cm dedi ama kilosu biraz zayıf dedi çok hareketli olduğu için normalmiş sizce nasıl yemesi de gayet iyi ama 9 aydan sonra sadece ek gıda ve formül mamayla besleniyo
Kadifemsii Gul-03-38 kaç kilo doğduğuna bağlı doktorum 3-3.5 kilo arası doğan bebeklerin 9 kilo olmasını bekleriz demişti
ilkgozagrimmm Gul-03-38 Doğum kilosuna ve her ay ne kadar aldığına bakarak kıyas yapıyorlar. Atıyorum 400 Gr 400 Gr alıyorsa her ay bebek ve bu ay 200 almışsa az almış diyorlar.
bikerem Gul-03-38 bir yasinda bebekler dogum kilosunun 3 katina cikmalidir. 3400×3=10200 gram beklenildigi icin az denilmistir
Gul-03-38 ilkgozagrimmm yaklaşık 400 gram alıyo aylık ama çok hareketli yediğini eritiyo hemen galiba çünkü boğazı iyi