Kendimi son zamanlarda halsiz bitkin enerjisi düşük hissediyorum.
sabahları zor uyanıyorum gözüm kapalı çocuğumu emziriyorum . Enerjisi yüksek olan biriydim şimdi düşük hissediyorum . Benim gibi olan sorunun ne olduğunu bilen neyin iyi geldiğini bilen var mı anneler 🤦♀️