tostosumm
Yerfistigininannesi canım allah senden razı olsun ya valla denedim pazartesi günü koydum hatta sünnet ettik o gün ilk gün sünnetten dolayı uyumadı ikinci günden itibaren hem rahat uyudu hek uyurken gazını çıkardı hala da öyle allah bin kere razı olsun valla soylediklerin çok iyi geldi normalde bu saatlerde gaz sancısı tutardı saat 4 gibi de tutuyor bazen kiraz sapını koyduğumdan beridir rahatlıkla cikariyo kendi 😍😍