Merhaba hanımlar kızım 15 günlük daha düne kadar hiç bişey yoktu ama bugün huysuzlaştı bebeğim.saat 5 buçuktan 12 ye kadar uyumadı sürekli emmek istedi bazen de normal durdu bir yeri ağrısa sürekli ağlar diyorlar.şuan uyuyor ama çok huzursuz uyuyor kendini sıkıyor sesler çıkarıyor sürekli.acaba neyi var aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu?