merve0128 Vegaferon verdiler sağlık ocağından kaka bir kötü kokmaya başladı birde ishal ilaçtan beri bunu yaşayan var mı
EslemDilan merve0128 pek önerilmiyor içeriği temiz değil diyor çoğu insan. Benim kızımı da tam tersi kabız yapmıştı. Ben başka kan ilacı kullanıyorum
duygu3437 merve0128 bizim aynı marka değil ama verdiğim günler huzursuz sürekli ağlıyordu 2 gün vermedim baktım sesi çıkmıyor dedim ilaçtan değiştirdim bende sende Bi kullanma istersen 2 gün bak takip et
Hilal06a merve0128 biz iki doktora sorduk iki de içerigi temiz olarak sidefer kullanın dedi onu kullanıyoruz
Yasemin38 merve0128 canım bizdede kakada kan oldu 1 kere verdiğimde kestim ilacı bir dahada vermedim.Yan etkileri çok görünüyor Ocean kullanıyorum dvit olarakta pedia D. Sağlık ocağından kullanmıyorum ikisinide. Tercihine kalmış.
aybukekara_06 Biz özel doktora gidiyoruz devletin verdiği ilacı uygun bulmadı bestiron kan damlasını kullanmamızı söyledi.
aybukekara_06 merve0128 en mantıklısı tabi ki de Doktorunuza danışmak ama o da eminim bestironu önerecektir.
merve0128 aybukekara_06 sağlık ocağında ebe verince kullandım normalde okurum hep içeriğini falan buna bakmayasım tuttu yani 🤦♀️
merve0128 Yasemin38 devit 3 kullanıyorum onda bi sıkıntı yaşamadık ama bu Demir ilacı sıkıntı oldu doktorla görüşüp değiştirecem bugün vermicem
Seyma_29_ merve0128 doktorunuza danışın bizim doktorumuz kullanma demişti sağlık ocağının verdiğini. ferrum kullandık