Merhaba güzel anneler size danışmak istediğim konuyu ayrıntılı açıklamaya çalışacağım.Lütfen bilgisi olan bildiğini aktarırsa paniğim stresim biraz olursun diner belki
Benim bebeğim şu an 1 yaşında doğduğunda iki bacağındada kalçası arasında açıklık vardı doğumunun ikinci gününde aparat takıldı.3 ay aparat kullanımı sonucu açıklıkları kapandı.Doktorumuz ilk adımında hemen getirmemizi kontrol edilmesi gerektiğini söyledi 10 aylıkken yürümeye başladı covid sebebiyle hastanler randevu vermedi Ağustos ta zar zor randevu aldık ve şu an 2 ay geçti ilk adımından bu yana bacağının arasında fark edilir bir açıklık ve içe basma var bacakları ( ) bu parantez şekilde aranızda yaşayan sonradan düzelen var mı ?