Merhabalar hanımlar…
16 aylık oğlum var. Yemekleri ağzında çiğnemek için uğraşmıyor yutuyor. Bu hep böyleydi üzerine düşmedim ama bu ara kafayı takıyorum dişi de geç çıktı 14 aylıkken. Bu zamana kadar en ufak bi şeyi de ağzına götürmüşlüğü yok daha yeni yeni önüne koyduğum bir şeyi ağzına götürmeye başladı. Makarnayı veriyorum mesela ağzında bi iki dönderiyo yutuyo çiğnemiyor bu yüzden zorlanıyo bazı şeyleri yutmada çiğnemediği için .
Ne yapmam lazım bilemiyorum zamanla geçer mi bu durum ?