Bebeğim yaklaşık 1 aylık olana kadar beslenmesinden sonra 10 dk içinde gazını çıkarır uyurdu. Son birkaç gündür gaz çıkarmada zorlanıyoruz bazen 1 saat sürüyor ne yapsam gazı çıkmıyor öylece uykuya dalıyor. Bazen uykuda kendi kendine gazını attığı oluyor. Klasik gaz çıkarma yöntemlerini biliyorum fakat tavsiye edebileceğiniz başka yöntemler var mıdır?