1 aylık Bebeğim var.hastanede biberona alıştığından mama ile besliyordum. Arada süt sağıp veriyordun.20.günde memeyi tutmaya başladı. Ama ne yaptıysam sütüm yetersiz ve tek göğüsten süt geliyor. Sık sık meme ver diyeceksiniz her fırsatta veriyorum ama süt gelmeyince ağlıyor mama veriyorum.Mama ağırlıklı besliyorum. 3 saatte bir 3 ölçek mama veriyorum. Aralarda emzirmeye çalışıyorum bazen 10 dk emiyor. Sormak istediğimse mama/süt dengesini nasıl ayarlamam lazım. Mama kutusunda yazana göre 3 saatte bir mama veriyorum. Arada emzirdiğim için mamayı daha geç mi vermeliyim?