Peromer Kader51 bizim 4 ayımız bitti hala cereyanda kalsam ya da usutsem dıkıslerım ve kasıklarım agrır o yuzden size de tavsıye vermek istedım . Sezeryanlı büyüklerim zamanda gecse dıkısler agrı yapıyor demıstı .