busrasilra14 Kizlar 6 ay once dogum yaptim. Sezeryan gobegim kaldi da kaldi. Eritenler varmi ya en azindan daha siki olmasi icin neler yaptiniz
Seymaplyrl busrasilra14 bende 5.5 ay oldu göbeğim kaldı öyle sanki 6-7 aylık hamile gibiyim🤷🏻♀️🤷🏻♀️