ferhangulec
Sakın zorlamayın sakın.. Benim kızım 6 aylıkken çok güzel başladık ek gıdaya hatta kaşığa saldırırdı🤗 Ama sonra ne olduysa az yemeye başladı o az yedikçe ben eyvah doymuyor diye zorladım ve şuan 12 aylık karşısında bin takla atarak yedirmeye çalışıyoruz eşimle. 1,5 saatte anca yemek yedirebiliyoruz, o da azıcık birşey.
Zorladıkça bebek daha da reddetmeye başlıyor.
Bebeğiniz yemediği zaman koyun önüne mıncıklasın, elini yalasın, bir parça koparsın atsın ağzına ama o esnada kaşıkla siz de yedirmeye kalkmayın. Tamamen kendi haline bırakın yani. Ben böyle yaptığımda bebeğim biraz biraz yemeye başlamıştı ama dayanamayıp aradan kaşıkla yedirmeye çalıştım ve sanırım bu yüzden onu da bıraktı 🤦♀️
İştahsız bebek gerçeği var ve onları zorlamak yerine suyuna gitmek gerekli, biraz geç de olsa anladım ben 🙈