Mraaa Merhaba anneler 4 aylık bebeklerinizin baş çevresi ne kadardı benim kızımın 41.5 doktor takip edeceğim dedi küçük mü büyük mü dedim çok sorun yok diğer ay bir daha bakalım deyip geçiştirdi içime bi kurt düştü sizinkiler ne kadardı
Emineygt Mraaa benimki de 4 aylık ama 2 ay küvezde kaldı düzeltilmiş 2 aylık baş çevresi 40 cm sağlık ocağında d vitamini kullanımını belki keser demişlerdi çocuk doktoru da d vitaminini kesmeye gerek yok baş çevresi büyüsün yeter demişti
Durusu5 Mraaa 3 aylıkken ne kadardı, benim kızım 3 aylıkken bizim 39du suan ne kadar olmuş olabilir ki vücuduna göre kafası normal duruyor yani 5 gün sonra 4 ay kontrolü var
isllmsbh_ Korkutmak için yazmıyorum yanlış bir bilgi de vermek istemiyorum sadece duyduğumu yazacağım arkadaşımın bebeği 6 ayını geçmişti bıngıldağı erken kapatmaya başlamış doktor kontrol altına alacağız demiş bir sorun çıkmadı şükür belki buna benzer bir şeydir! Korkmayın içinizi ferah tutun belkide normaldir sadece doktor sürekli kontrol edilmesi gerekiyor diye öyle demiştir.
ipekolcer Benim de oğlum 4 aylık ve kontrolünde 41,5 çıktı doktora özellikle sordum nasıl diye bir sorun yok her ay geldiğinde büyümeye zaten devam ediyor, hiç artmasa o sorun olurdu. Merak etmeyin bir sıkıntı yok diye söyledi.
Mraaa @isllmsbh_ bıngıldak ve diğer ölçümleri normal dedi sadece baş çevresini kontrol edelim dedi teşekkür ederim
Ayca2021 Durusu5 merhaba benim kizim da 3 aylik kontrolde 39 kusur cm idi. Her ay buyumesi yeterliymis canim olcusunu kiyaslamayin bazilarinibki genetik olarak kucuk oluyor
Mraaa @Durusu5 Endişe etmeyin lütfen zaten kafa ile vücut orantılı duruyor neden takip dedi anlamadım endişe ettiğim için böyle bir post açtım belki kıyaslamak iyi bir fikir değildi kusura bakmayın