Kızlar merhaba☺️
7 aylık bir oğlum var. 3. Ayından beri saç çekiyor. Hem kendi saçını hem benim saçımı. Hatta saçımı iki taraftan tutup kendine doğru çekip yanağımı emiyo 😊 Buna nasıl engel olabilirim? Aylık kontrolde doktoruna sorcam ama ayrıca bir pedagoga götürmem gerekir mi?