Minaerikli Bebegim iki gündür 7 8 defa kaka yapiyor ama ishal seklinde degil. Normal mi ? Bugün de saat sekizden beri 3 oldu.
Annebalisi Minaerikli 22 aylık oğlumda aynısını yaşadım dün 7 kere yaptı kakasını. İshal gibi de değil ama normalde bu kadar yapmaz. Bende beklemedeyim bugünde aynısı olursa doktora götürücem.
Nisacix Minaerikli 1 ay 27 günlük bebeğim var goigaiga bi damla var ya onu veriyorum benimki de 5-6 kere yapıyor normal mi acaba
Tosbikannesii Benimde aynı canım 14 aylığız bu aralar günde 5 6 defa normalde 1 veya 2ydi bende araştırıyorum
Minaerikli Tosbikannesii gecenlerde hastaydi ishaldi bu kadar sık yapiyordu. Hemen ondan sonra da bu sekil oldu. Ishalken doktora götrdm üc defa salgin var dedi. 1 haftaya ishali gecer dedi. Simdi de bu sekil oldu