Merhabalar arkadaşlar bebeğim bir hafta sonra 11 aylık olucak. Bu zamana kadar ek gıdayı heyecanla yerdi ağzını açardı görenlerdr hep derdi çok güzel yiyor falan, bir haftadır ise ağzına tek lokma bişey koymuyor ağlıyor reddediyor çok üzülüyorum ve şuan 5 dişi var ve ağzı hep şiş dişten mi acaba yoksa diyorum ama çoo üzülüyorum bu durum geçiyor mu 😔