Normal doğum yapalı 15 gün oldu. Doğum öncesi epizyotomi yapıldı yani kesi. Sizin tamamen bu dikiş agrılarınız ne zmn iyileşti. Halå tam oturamıyorum, rahat hareket edemiyorum 😥 hergün baticon dışında birşey yapmıyorum. Sizin bu süreci hızlandırmak için yaptığınız birşey var mıydı 😓🥺😥