Kızlar merhaba doğum yapalı 4 ay oluyor ve sezeryan ile doğum yaptım. İlk regllm oğlum 3 aylık olduğunda gördüm. Şuan günümü 5 gün kadar geçtim az Bi kahvrrengi akıntı oldu kasık ve karın ağrılarım da oldu falan regll olmadım. Korkuyorum hamile olmaktan. Ve başına böyle birşey gelen oldum normalmi??