Kızlar merhaba
17 günlük bebeğim var sadece emziriyorum ama günde 1.2 kez de mama vermek istiyorum büyüdükçe sanki daha fazla süt istiyor sütüm var ama sanki bana yetmiyor gibi geliyor. Hipp organik olduğu için onu tercih ettim sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz doktorunuzun hemşirenizin önerdiği mamalar nedir ? Teşekkürler şimdiden