35 günlüğüz ve 10 günden fazla oldu gögüslerimin çatlağı kanı iltihabı geçmiyor içerden değil iltihabı ama yinede canımdan can gidiyor 😭 ne yaptıysam olmadı hastaneye bile gittik ama geç kalmışssın dedi garmeson lansinoh lanolin hametan tahin yağı zeytin yağı vazelin herşey denedim ama küçücük bir ilerleme bile yok nolur nasıl geçer önerisi olan varmı kızım memeyi unutucak diye korkuyorum ağlayarak günde 2 veriyorum ama yetmşyor tabki napiyim kafayı yemek üzereyim 😭😭😭😔😔😔😔