Kızlar selam. Özel hastanede doğum yaptım ama sonra çocuk doktorundan memnun kalmadım ve kadın doğumdaki kadar hesaplı gelmedi bize hiçbişey.
Doğumdan sonra bi kalça usg si kaldı onu devlet hastanesinde yaptırabiliyo muyuz özelden çıkışlı olarak 🙄 hiçbi bilgim yok bu konuda gerçekten birde nasıl olacak önce bu doktora randevu almak gerekiyo sanırım sonra usg çektirip sonucu gösterecez sanırım