Ipegim Karakiz1 aslında zararsız diyorlar ama görüntüsü ürkütücü bence sineklik takın açık olan yere ya da mutlaka ilacı vardır ilaçlayın
yaseminoztrk MervosP 150 TL verdim hepsi o civarda sanırım. Ben çok korktum görünce çiyan yavrusunu annesi de evde diye 😁karşımıza çıkan ilk yeri aradık o yüzden alternatif bakamadım
Evsen_2635 Karakiz1 benim evimde de çıkıyordu duvarda geziyorlardı evi ilaçlattık teker teker ölüler çıkmaya başaldı 4 ay rahat ettik 4 ay sonra tekrar ilaçlattık
MervosP yaseminoztrk ayy benim böcek fobim var ben dayanamıyorum o evi yakardım iyi dayanmıssınız benim evimde yok da ben yine de ilaçlatmak istiyorum hani olur ya ufak sinek veya ufak arıncalardan olursa diye teşekkürler bilgiler için
yaseminoztrk MervosP ufak bir panik yaşandı ama eşiminde fobisi olduğu için güçlü durmam gerekti 😂😂😂 karıncayada iyi geldi bu arada hiç kalmadı