dikenlerinleydisi https://www.hizliresim.com/fbib7gf Bebegim sadece sag eliyle tutabiliyor bütün nesneleri sol elini ise resimde olduğu gibi bir sey tutarken o sekilde tutup agzina götürmeye çalışıyo bu normal mi ?
gocebebirbayan dikenlerinleydisi bebeğiniz daha çok küçük. Zamanla alışacak ellerini kullanmaya 😊 benim kızım şuan 4.5 aylık ikisini de tamamen kullanıyor. Tabi bebekten bebeğe değişir ne zaman alışacağı ama zamanla alışır üzülmeyin çok normal 😊
Annis-ogul dikenlerinleydisi cnm bebegin daha çok küçük ama cok doğal oyle olması bütün bebekler aynı şekilde yapiyor ama zamanla motor becerisi geliştikçe iki elini de kullanmaya başlıyor korkma . Ama yinede doktor kontrolünde sor
dikenlerinleydisi gocebebirbayan bizde 4 buçuk aylığız ama elerini kullandığından beri hep böyle ileride kullanır değil mi ?
mombeto dikenlerinleydisi şu an 6 ay 19 günlük öyle bir şey yapmıyor artk bir elinden alıp diğerine oyuncağını geçiriyor uzanıyor. Sabret daha neler meler yapcak bebeğin☺️
gocebebirbayan dikenlerinleydisi yaa fotoğraflar da bebekler olduğu ile aynı çıkmıyor ben 3 aylık filan sanmıştım benim ki de büyük çıkar hep 😊 3 aylıkken bu şekildeydi şimdi ikisini de yumruk edip sokuyor ağzına 🙈