Ay-Bek adını hatırlamıyorum bilenler yazar umarım. Bi site vardı emzirirken güvenli olan olmayan ilaçları veriyordu. İlaç adı yazınca ona göre içilebilir içilmemeli diye çıkıyordu. Oradan bakın isterseniz
Hormonal bi ilaç olduğu için emzirme dönemi güvenli olmayabilir diye düşünüyorum