AbsXxxl Sezeryandan 14 gün sonra adet oldum. pembe kan geldi peçeteye ağrım çok kan kesildi sadece peçeteye geliyor azıcık neden böyle oldu acaba
Durukusunannesii AbsXxxl cnm o adet degldir ben Doğumdan snra 15 gün kanamam oldu sonra kesildi 1 hafta snra tekrar geldi çok az yine kesildi snra yine geldi az bsey bende adet sanmstm ama degl snra 5. Ayda adet oldum adet bariz belli oluyo zaten
keskebirazuyusam Ben 2 ay önce doğum yaptım sezaryen ile. Ve dün adet oldum, ama peçeteye gelecek kadar falan değil bildiğin ped kullanıyorum