ozgekzy ben şuan hayat su nun bebek suyunu kullanıyorum 7 aylık zaten çok içmiyo bir iki ay daha bunlardan kullanırım sonra normal suya geçeriz biz 5 lt su alıyoruz eve damacana kullanmıyoruz.kaynamış suyun içinde yararlı maddelerde ölüyormuş uzun vadede aynı suyu kullanmayın deniliyor.ek gıdayı da içme suyuyla hazırlıyorum