Nazife42 Kızlar bebeğim 5 aylık kontrolunde doktor kapanmış gibi baş çevresi önemli dedi ama yine de insan korkuyo başına gelenler varmı. Sonrasında atlatan
zeynepduha Nazife42 canım dıştan kapanmış gibi görünüyor olabilir burada bir anne yazmıştı doktoru içten kapanmamış önemli olan bu falan demişti
Seda611 Nazife42 ya benimkinin de yumuşaklık yok ama hala göçük gibi kapanmamış bence bizimkide beş aylik
Serrax Nazife42 oğlum bıngıldağı küçük doğdu. 2 ay 25 günlük hala var ama minik. Baş çevresini düzenli kontrol ettiriyoruz büyüme varsa sorun yok
Sevmmm Nazife42 sağlık ocağında aşıya götürdüğünde kontrol ettirdim damlayı kullaniyor musunuz dedi evet dedim bisey demedi baş ölçümü falan yapıldı sorun olsa derdi heralde
Ozbek42 Nazife42 bizimde öyle malesef.. gelişim takibi yapıyorum bol bol aktivite yapıyorum şarkılar söylğyorum.. baş cevresi normal gelişiyorsa sıkıntı yokmuş