Ak5454 kızlar selam 4. Ay kaşık maması başlayacağız kullananlar nasıl hazırladıgını yazabılır mı kutunun arkasında yazandan hiçbirşey anlamadık 🌸
Degrmenesra Ak5454 ayyyy valla bende böylr bi post açacaktım. Yulaflı elmalı gece maması aldık ama hazırlanış konusunda daha tecrübe edinemedim
pervin_t Ak5454 ben 40 derece suyu yanımda bulunduruyordum.Biberon mama kaşığı kullanıyorum.Ondan ekleyip üzerine suyu kıvamı beni memnun edene kadar biraz biraz ekleyip karıştırıyorum
Mrngz Ak5454 yapıcagız mıktar kadar su koyup hıc formul sut koyuyorsunuz karıstırın sonrasında kasık mamasını eklıyorsunuz kıvama gelınceye kadar karıstırıyorsunuz cok kullandım bende kızımda bıberondan mama ıcmemıstı bı ara