Niloy Arkadaşlar merhaba. Aranızda hiç göğüsünün ucu olmayıp emziren var mı? Yakın zamanda doğum yapacak bir arkadaşım var göğüs ucu hiç yok. İlk çocuğunu bu yüzden hiç emziremedi. Bu durumda olup emzirenler neler yaptınız. Doğum sonrası ne yapmamızı önerirsiniz? 🎀🎀🎈
Deletedmom_36 Niloy benimde gogus ucum yoktu ilk basta emmedi kizim ben sut sagma makinesiyle sut sagiyordum makinenin ucu gogsumu cektikce gogus ucum cikiyordu o an kizimi emziriyordum falan derken 1 aya zaten gogus uclarim makine kullana kullana cikti☺️
Sevmmm Niloy doğum öncesi mutlaka silikon uç alıp sterilize etsin. Benim göğüs ucum yoktu 3?günde akıl edip aldık oğlum malesef sarılık oldu ememedigi için
senem9 Niloy meme ucu doğum öncesinde hatta emmenin ilk zamanlarında da çıkmayabilir. Bu sebepli emzirmeyi bırakmasın. Benm de yoktu. Başlarda emziremedim. Ama bırakmadım da. Emziremediğmden sarılığa da döndü oğlum ama emmiyor ememiyor diye vazgeçmesin. Silikon uçla emzirdim başta. Onnla çekerken uç çıkıyordu. Hemen silikonu çekim mememi veriyordum. Öylelikle uç çıktı. Hatta pompayla biraz sağıp akabinde hemen emzirmek de işe yarıyor
ipekkizz Niloy benimde yoktu aslında bize göre yok gögüs ucum düzdü hemşire senin gögüs ucun var bebek alamıyor onu yönlendirmelisin dedi ama 6 aylık hala tam kavramaz ucundan emer alıştığı için 😐 enjektörle çıkartabilir silikon göğüs ucu da olabilir bir süre kullandım ama onun sonrasında da bebek alıştığı için meme ucunu almakta zorlanıyor ben cık uğraşmıştım en son enjektörle çıkarttım
Niloy Deletedmom_36 Sevmmm senem9 zeynepduha ipekkizz Kelebegimmmm Eminehalil TugbaY Fatoscum usage Prenses-annesi1 Gzdzeynep Pares Yaa çok teşekkürler kızlar Allah razı olsun hepinizden. Her söylediğinizi tek tek ileteceğim. İnşallah başarabilirler 🙏
zeynepduha Canım pompayla çekip hemen ağzına versin zaten bir süre sonra bebek emmeyi öğrenecek meme ucuna ihtiyaç duymayacak
Kelebegimmmm Niloy emzirme danışmanları da söylüyr bebek kahverengi bölgeyi tüm ağzına alack. Ucuyla emmiyr Herkes emzireblr manuel pompayla ucunu çıkarp hemen bebeğin ağzına koysun zamnla kendi çıkar
Eminehalil Benım 2 . Cocuğum oldu hala gözum uçum hıc yok sılıkon uc almasın zaten önemli olan kahverengi alanı tutması emzırmek ile ilgılı bır problemi yok sadece yorucu oluyor sureklı dığer elıyle memeyı tutup destek vercek ben elimi bıraktığım an hemen ağzından cıkıyor gögsum
TugbaY Niloy göğüs ucu çıkarıcı aparat var mutlaka alsın çok işime yaradı. Ben onu geç keşfettim. Keşfeden kadar da işgence çektim neredeyse
usage TugbaY aynen ben de onunla çıkarıyodum tutturuyodum bebeğime. Ama onunla bile 1 aya yakın uğraştım ememiyordu oğlum
Prenses-annesi1 Niloy sol göğsümün ucu hiç yoktu çıkmıyordu hep emzirmeye çalıştım arada manuel süt sağmayla çıkartıp emzirdim öyle öyle çıktı büyüdükçe daha çok öğteniyorlar şimdi bile çok çıkık değil ama kavrıyor emiyor 1 yaşında
Gzdzeynep Niloy önemli olan göğsün ucu değil kahverengi kısmı bebeğin ağzına vercek göğüs ucum yok 19 ay emzirdim kızımı. Hastanedeki hemşireler destek olur olamazsa da emzirme danışmanından yardım alabilir ama emzirmenin meme ucuyla alakası yok.
Pares Niloy benim. Yoktu başlık kullandım 3 ay öyle emzirdim arada sağım yaptım sonra ucu çıktı zaten
Zahidmom Niloy benim göğüs ucum hiç yok oğlum alışana kadar pompayla uç çıkardım daha sonrada oğlum alıştı emdikçe uç oluyor
KoalasMom Niloy Benim hiç yoktu, soğum yaptığımda slikon göğüs ucuyla emzirdim. Phlips avent ın göğüs ucu tavsiye ederim, 5 ay boyunca onunla emzirdim anca çıktı göğüs ucum çıktıktan sonra kullanmayı bıraktım 9 aylık şu an oğlum ♥️
ElifOkay Niloy şırıngaylana meme üçünü cikartabilir,ve bolça emzirsin cikıyor bendede aynı durumdu hastanede şırınga veriyolar zaten hemşireler