Zeynep141303 Kizlar bebegim 1 ay 5 gun aldı. Sadece anne sutu ile besleniyor mama hic vermedik coksukur sutumde yetiyor suan kilo alımıda cok Guzel fakat gun icinde yaptigi kaka sayisi baya azaldi hatta dün ogleden sonra suana kadar hic yok sizce kabizmi oldu?
Sofiyovamagamed Zeynep141303 kuzum benimde ayni bir ay uc gunluk iki gundur yapmiyor once bi defa olmusdu agladi ama simdi hic aglamiyor kabiz deyil bence gitdikce bez sayi azaliyor bence
F-Betul Zeynep141303 Şimdi anne sütü alan bebeklerde her gün yapmaması normal diye biliyorum “ yapmamak ile yapamamak “ ayrı yani zorlanma varsa katı kuru yapıyorsa kabızlık yaşıyor olabilir.
Deletedmom_36 Zeynep141303 canim zamanla kaka yapmasi azaliyor tabi oyle gunde 5 6 kez olmuyor benim kizim 1 yasina girdiginden beri 2 gunde 1 yapiyor☺️Sikinti yok yani
Zeynep141303 F-Betul kati yada kuru degil cnm anne sutu aldigi icin gaz sıkıntısı var cok bu gun 3 kere yapti sadece sanirim kilo aldigi icin de yapmiyor sık olabilir diyolar
F-Betul Zeynep141303 Siz yine de doktorunuza danışın belki probiyotik önerir, bir de internette bir hemşirenin yayımladığı kabızlık masajı var kabızlığa da gaza da iyi geliyor deneyin bence.