Ben 4 ay ve 9 ay ataklari cok uzun sürüyor diye biliyorum ama geciyor.. 10 gün rahatlıyorsunuz sonra tekrar bir atak daha geliyor 😁 sonra gelirse dişler geliyo onun agrisi sızısı.sonra yine bir atak… Bu döngü hep böyle olucak. Ben 5. Ayda uyku egitimi vermistim bir kac hafta harikaydi sonra atak,dis geldi hersey mahvoldu. Simdi tekrar egitim vermek istemiyorum çünkü 9. Ay bizi bekliyor 🥴 kızlar şuan uykusuzluktan göz cukurlarim bile ağrıyor gecicek diyorum bi şekilde gelip geciyor günler işte. Arada bay bay gece damlasini kullanıyorum iyi geliyo. Sinir stres yapinca hersey daha kötü oluyo bebek cok etkileniyo sütümüz etkileniyor bu yüzden vitaminde kullanmaya başladim iyi geliyor güç veriyor inşallah sabrin sonu selâmet 😂