Yusufum2020 Merhaba uykusuz anneler, 13 aylık bebeğim var ve uyurken bağırsak gazı çıkartma esnasında feryat figan ağlayarak uyanıyor sakinleştirip tekrar uyutana kadar akla karayı seçiyorum. Uzun uyku diye bişeyimiz yok bu yüzden. Böyle bir durum yaşayanınız var mıdır? Varsa çözüm ve önerilerinizi paylaşır mısınız?
Teemo07 Yusufum2020 2 aylık bebegim tam bir gaz kolik. Alttan üstten ne kadar çıkarsada bitmiyor. Çakmak çak patlasın o derece.ben bir çözüm bulamadım. Geçer diyorlardı 3. Aydan sonra demekki geçmiyormuş. 🤷🏻♀️
denizzmomy Yusufum2020 bebeğiniz alerjik mi ? geçmeyen gaz problemi varsa alerji kaynaklıdır demişti doktorum.
Yusufum2020 Teemo07 her bebek farklıdır, üzülmeyin sizin bu durum geçebilirde. Bizimki geçmedi ek gıda serüveniyle daha da bir arttı gibi (probiyotik, kimyon, zeytinyağı,… kullanmamıza rağmen) :(