Kalbimmm 6-9 aylıkken de çok erken, siz zaten düşünüyormuşsunuz kuzum 🥰 benim de 2 bebeğim var, evet içinde hep acaba yetiyor muyum sorusu oluyor ama emin ol çok da güzel yetiyorsun her açıdan yavrularına ❤️ ikisinin de yeri ayrı ayrı, ikisi de ayrı bir bal olucak, ikisinin de kokusu ayrı olucak ☺️ çok büyük bir mutluluk evlat. Allah yardımcınız olsun, sağlıkla evladına kavuşursun inşallah güzel annem ❤️🤲