Merhaba anneler 5 aylık ikizlerim var spral taktırdım bebeklerim 3 aylıkken emmediler beni ve 2 aylıkken âdet olmaya başladım sprali de taktiktan sonra düzenli oldum hep âdeti 15 de olmam gerekiyordu bu ay ama daha olmadım korkuyorum hamile olmaktan test yapcam mi ki yoksa azdaha mi beklecem 🤷