KutayinAnnesiii gerçekten saskınım bu yoruma, ben sağlıkcıyım aynı zamanda ilk yardımcıyım travma belirtilerini vs en ince ayrıntısına kadar bilmeme rağmen sizin kadar asla rahat olamam , nasıl bir şey olmaz röntgende bile çıkmıyor bazı şeyler söz neye göre bu kadar emin oluyorsunuz akıl mantık işi değil lütfen milletin çocuğunun sağlığıyla oynamayın yanlış yönlendirmeyin