Kızlar günaydın bebelac mama aldım dün smadan geçtik fakat çok köpürüyor yanlız yaparken değil çalkalamıyorum cam çay kaşığıyla karıştırıyorum bebeğim içerken içi köpük doluyor azda değil baya baya sanki sabun varmış gibi sizdede oluyormu gazsız kızım bide gaz dolacak diye korkuyorum 🥺