Melisbugi Metehan123 su gibi derken canım ishalmi yani bizde haftaya 3 ay olacağız yeşil ve sıvı yapıyor ama su gibi değil ben mamadan kaynaklı olduğunu düşünüp değiştirdim
Magnolina Metehan123 hep ishal tarzı anne sütü sma mama alıyor mamayı değiştirdim lifli diye similac geçtim biraz pütürlü oldu kakası bence normal
Nohuuut Metehan123 canım benim de bebeğim 2 aylık sadece anne sütü alıyor ve genelde ishal tarzda dediğin gibi yapıyor
Hivay1256 Metehan123 mamadan degil ben emziriyorum her iki kizimda oyle yapiyordu su gibi fiskirarak şimdi 2 aylik bagirsaklari cok kucuk sert kati yapamazlarki
Metehan123 Melisbugi ishal yani ben hiç koyu kaka yaptığına şahit olmadım ama mamadan olabilir mi ki dün tamamen kestim mamayı artık ama alerjisinin olma ihtimali var diyet yapıyorum bu ishal dışında tüm belirtileri geçti diyet yapınca
Melisbugi Metehan123 bi kaç gün daha bekle belki mamadandır bırakmışssın düzelir belki ateş halsizlik falan yoksa tabi
Metehan123 Melisbugi yok hayır bi başka sıkıntısı şükür bi deneyim bakim mamadan da olabilir doğru çünkü hep ishal