Aynı durumdayız . Sizinki yine bir dönem yemiş . Endişelenmeyin bence katı yemede bir problemi yoktur . Biz hiç o saydığınız besinlerle beslenemedik. Başlarda sadece kabak , yoğurt , ıspanak yedi biraz . Çorbalardan yiyordu . Bir dönem tamamen beslenmeyi kesti . Sonrasında yine çorbalarla beslendi , ama sürekli katı teklif ettim . Sabahları zaman zaman yumurta sarısı , Menemen yediği oldu. Meyve olarak ağzına çilek verdiğimde bir ya da iki çilek ancak bitirdi . Kirazı da aynı şekilde . Ama şu an yine tamamen reddediyor beslenmeyi . Bizim de değerler mamadan dolayı iyi bu arada. Ama çıldırmak üzereyim. Biz de 14 aylığız