Dün 2. Ay aşılarını oldu bebeğim, ateşi dün yoktu ama gece yanıyordu. Ateş ölçer almuştık gündüz dogru ölçerken gece 36 olarak ölçüyordu bebegimi, beni ise 34.ysnlıllık olduğunu düşünüyorum. Suan bile 35 gösteriyor. Dün gece yarım çay kaşığı calpol verdim derecede yanlışlık olduğunu düşünerek ama şimdi tekrar vermek istemiyorum cünkü emin değilim ateş ölçerden. Ateşi düşürmek için neler yapıyorsunuz?
Bu arada kafası vücudundan daha sıcak normal diye biliyorum ama?