Goktugunannesiiii Tayinimiz ısparta merkeze çıktı bilgi verebilecek kimse varmı kızlarr?? Nasıl bi şehir, lojman ve Ev kiraları nasıl ?
balbocegimmm Goktugunannesiiii ispartasa okudum. Bi öğrenciye göre çok pahalıdır çünkü en büyük geçim kaynakları öğrenci. Ev ararken öğrenciye kişi başı 1000 ise aileye sadece 1000 TL oluyordu. Çok fazla yapılacak birsey yok ispartada bir kaç gezenileceginiz piknik yapacağınız park birde iyas avm si var. Kisin çok soğuk bi şehir
Ece01 Goktugunannesiiii küçük bir şehir alışmakta zorlanmazsınız kiralar oturduğunuz yere göre değişiyor en uygun 1000 tl den başlıyor benim oturduğum yerde… Lojmanları hakkında bir bilgim yok.
Ece01 Goktugunannesiiii yüksek lisans yaparken anadolu mahallesi tarafında oturdum güzel yerlerdi seviyordum. Şimdi Çünür mahallesindeyim yeni yerleşim yeri Çünür ama merkezden biraz uzak üniversiteye yakın ama Isparta küçük bir yer olduğundan uzaklığı çok sorun edilecek gibi değil bence 😀 başka konularda sormak istediğiniz olursa yardımcı olmaya çalışırım 😌
Goktugunannesiiii Ece01 çok teşekkür ederim lojman hakkındada bilgi alsam iyi olurdu da o konudada bilgi sahibi değilsinizdir🙈🌸