iki satte 30 cc de durmuyor resmen kriz geçiriyor iki saatte 40 veriyorum benim bbebegimde de hafif sarılık var birde doktor susuz dedi halbuki bazen uyumam gerektginde hazır mama veriyorum icinde su var anne sütü diger saatlerde iki saatte maksimum 40 45 cc cıkıyor zaten korkuyorum bebegim ac kalmasın sarılıgı ilerlemesin diye. Birde doktor emzik baslayın dedi huysuzlanıyor diye simdide emzik istiyor ama agzından düşürüyor aglıyor hemen veriyoruz sonra biraz geçiyor genr düşüypr bu böyle devam ediyor sizin bebeklerinizle nasıl içince sütünü hemen uyuyor mu.