Merhaba güzel anneller 🖐️
Oğlum 10 aylık sadece uyku arasında aralıkla dilini emerdi ama şu son günlerde normal gün içindede aralıkla baş parmağını emmeye başladı. Dişlerimiz daha çıkmadı damaklarımız arada kaşındıkca elini ağzına götürürdü ama bu bildiğin artık emiyor ne yapmalıyım aynısını başına gelen ve bıraktıran var mı 🤗 Böyle devam ederse alışkanlık haline gelmesinden korkuyorum. Ve oluyorda 2 yaşında bir çocukta şahit oldum. Eczaneden acı oje alıp sürsem nasıl olur 😳cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum ❤️