Cirpanirem33_ 4 ay 23 günlük bebişim öksürüyor ve hapşırıyor daha önce de oldu doktor ilaç veremeyeceğini küçük olduğunu söylemişti balgamlı öksürüyor atamadığı için döngü olarak öksürüyor yutuyor ve tekrar… ne yapabilirim bilen varsa lütfen yazsın ilk çocuğum .
Kuzeybabyy Cirpanirem33_ bizimde öyleydi ilk gittiğimiz doktor ilaç varmedi dahada artınca tekrar gittik doktor hava ve antibiyotik verdi iki günde geçti ilk altı ayda öksürük istemeyiz dedi doktoru sizede geçmiş olsun