Uykusuzz_momm Kizlar genelde kacinci aydaki atak zor geçiyor hic bir atagi bilmeyen oglum 8.ay atağında kafayı yedirtti bana su an 10.ay atagina girecek 10.ay atağı nasil geçti sizlerde