kızlar bende hormon bozukluğu var bundan dolayı bayağı kıllıyım 😂 ama işin kötü tarafı kıllarım çok sert erkek kılı gibi ağdaya gidiyorum hep daha 2 hafta dolmadan hemen çıkıyor kıllar ve çıkınca o kadar acı çekiyorum ki yatak döşeklik oluyorum bazen abartısız çok kaşınıyor çıkan yerler ve bayağı sivilcelerle doluyor hastaneye gidecem artık bıktım artık cidden içinizde böyle olan var mı ya bi akıl öneri falan verseniz çok yıpranıyorum artık :(