Pnaronur17 valla ne yalan söyleyeyim bende diyemiyorum eşim zaten hiç demez,sadece canım deriz birbirimize,demeyi çok istiyorum ama olmuyo utanıyorum,ama biliyorum ki ben desem eşimde bana demeye başlayacak,kısacası o benden bekliyo ben ondan gibi bişey ama orta yolu bulamıyoruz mecburen canım a devam 😣