Benım aklıma cok takıldı bu konu yer eve tasındıgımdan berı komsularımın kedılerı hep gelıyor her geldıgınde de mutlaka bısey vermısımdır ama bıtane var hıc cıkmıyor bahçeden kapı acık olduğunda gelıp bas kosede oturur koltukta evde bazen ne sut yada salam bulunmaz bısey vermedıgımde asla gıtmez gıtmedıgı gıbıde ayaklarının uzerıne kalkar mıyavlar ben bıseu verene kadar ıcın rahat etmez o an ne bulursam veriyorum sızce neden olabılır alıstıgı ıcınmı cıkmıyor bızden