Damla5980 Merhaba hanımlarr 3 ay 7 günlük bebeğim var hiçç anne sütü almadı hep mama ile besleniyor evde kendim yoğurt yaparak günde bir iki kaşık verebilirmiyiim siz ilk ne zaman başladınız bu arada kilosu yerinde 🥰 bu konuda hiç bilgim yok yada ilk pirinç unu mamasımı yapsam ek gıda için sabırsızlanıyorum
elifhanimm Damla5980 fazla sabırsazlanma istersen çünkğ bağırsaklarını bozarsın kabız edersin hastslık sahibi edersin. 6 ayı beklemeniz doktor kontrolünde başlamanız gerekiyor
Wanderlust Damla5980 doktor kontrolunde baslamaniz uygun olur 6 aydan once baslatilan ek gidalar ileride mide ve bagirsak sorunlarinin temel sebepleri arasinda yer aliyor. Henuz bebeginiz onlari sindirebilcek kadar gelismis sindirim sistemine sahip degil. Mutlaka doktorunuza danisin baslatmadan
bsraaa19 Damla5980 ilk altı ay anne sütü eger yoksa da formül mama verilmeli ki altı aydan sonra da ek gıdaya başlansa bile iki yaşına kadar devem edilmeli mamaya. Ek gıdaya geçmek için o kadar sabirsizlanmayin heves ettiğiniz kadar iyi birsey değil yeteri kadar yorucu ve zahmetli. O yüzden bırakın altı ayini bekleyin yada beş aydan sonra doktorunuzla görüşün.
Merve-HanifeDuru Boşuna ilk 6 ay anne sütü veya mama’dan hariç birşey vermeyin demiyor doktorlar doktor uygun görürse 5.ci ayın sonlarına başlarsın sabırsızlanmaya gerek yok
duru2603 Damla5980 sabırsızlandiğiniz cok belli en azından 5.ayı doldurmasini falan bekleyin yazık yavrunun bağırsaklarina daha..
Deletedmom5284 Canım çok erken hiç gerek yok 180 günü tamamlaması gerek ek gıda için, yoğurt sindirimi kolay olduğu için 5. Ayda tattırmaya başlayabilirsin, birde bebeğin önce oturabilmesi gerek ek gıda için
Sedonay Damla5980 6 aylık olmasını bekle henüz bağırsakları hazır değil verdiğiniz şwyleri sindirmeye şimdi sorun olmasa bile ilerde olabilir 6 ayı beklemelisin
Tazeanne3434 Damla5980 çok erken ek gıda için 5. Ayı beklemen lazım en az o aylardaki bebeklerde sindirim sıkıntısı olduğu için Allah korusun ileride ciddi problemler olabilir tabi doktorunuza da danışın ama aksini söylemeyeceğine eminim