Hopyane daha zamanı war demekki benim ki 15-16 aylıkken yürümüştü yaşında adımlamaya başladı düştü 20 gün kalkmadı bida düştü yine 1 ay kalkmadı derken süreç uzadı altı kaydırmaz çorap giydirin benim hatam o oldu pandemiden gidip alamadım mağazalar kapalıydı netten aldım kaydırmazlı gelmedi falan insan heves ediyor yürüsün diye ama yürüyünce de ay eskiden ne rahatmışım dio insan 😂